Wanneer je geen receptiemedewerker hebt, dan kan de virtuele receptie van Reflex Online uitkomst bieden. Het is ook zo dat dit juist goed samengaat. Je hebt dan de medewerker naast de virtuele receptie. Zo heeft de medewerker ook de mogelijkheid andere taken te vervullen. Is de receptie dan even onbemand, dan kan het virtuele systeem voor een warm welkom zorgen. Hoe dat precies werkt, is in dit artikel te leren. Dit biedt jou de oplossing die je zoekt. Het kan in allerlei situaties van waard zijn.
De voordelen van het virtuele systeem
Wie werkt met een virtuele receptie, kan daar veel voordeel van hebben. Daarom is het ook handig om op deze website naar de mogelijkheden te kijken. Het is een efficiënte methode om bezoekers te ontvangen. Daarnaast kan je bezoekers en gasten van informatie voorzien. Dit zorgt voor een goede ontvangst en oogt professioneel. Daarnaast heb je een goed overzicht van wie er allemaal aanwezig zijn op elk moment. Je kan de bezoekers op alle geldende regels in het pand wijzen. Het is ook gemakkelijk voor de beheerders. Bovendien kan je de wachttijd van gasten ermee verkorten.
De werking van een virtuele receptie
Het werken met een virtuele receptie is eenvoudiger dan je verwacht. De bezoekers kunnen zelf inchecken bij de aanmeldzuil. Dat kan met een touchscreen, of met de eigen smartphone. Er zijn meerdere mogelijkheden. Het is mogelijk om zelf te bepalen hoeveel informatie de gasten moeten geven. Dit is met behulp van de specialist helemaal op maat in te stellen. Dat kan bijvoorbeeld om naam, bedrijfsnaam en contactgegevens gaan. Het kan ook gaan om wat extra informatie, zoals de reden van het bezoek. Ook kan je de huisregels voorleggen en de gast hierop akkoord laten geven. Het is op deze manier dus mogelijk om het hele welkom van de gast goed te regelen.
Reactie schrijven